Q. Co zyskam przy podpisaniu umowy serwisowej ?
Uważamy że umowa outsourcingu a taką jest umowa serwisowa ma odciążyć Państwa od zajmowaniem się tymi elementami działalności, które nie mają bezpośredniego przełożenia na Państwa działalność.
Bardzo często zdarza się że pracownicy zwracają się do Państwa z problemami które uniemożliwiają im codzienną prace a które dla Państwa są drugo planowe. Wy jednak musiecie je rozwiązać przez co nie macie wystarczająco dużo czasu na najważniejsze zajęcia.
Celem umowy jest pełna opieka nad infrastrukturą IT firmy (od kabelka przez stację roboczą a na serwerze kończąc) w takim stopniu aby ewentualne problemy nie były dla Państwa widoczne.
Dlatego też z chwilą podpisania umowy m.innymi prosimy Państwa ale i pracowników aby wszelkie problemy czy niedogodności związane z komputerem, telefonem, drukarka czy programem były zgłaszane bezpośrednio do nas. W ten spoób bardzo często możemy pomoc nawet telefonicznie, a jeśli nie jest to możliwa pomoc zdalna to przyjedziemy, jeśli tego wymaga sytuacja .
Głównym celem umowy jest też zapobieganie sytuacjom kryzysowaym, a nie tylko doraźne gaszenie pożarów.